Tai liudija 2023 metų lapkritį atlikta pacientų apklausa, kurioje dalyvavo visų Lietuvoje veikiančių „B. Braun“ klinikų pacientai. Tokias apklausas atliekame kas dvejus metus, jų tikslas – sužinoti pacientų nuomonę apie teikiamas medicinines paslaugas.
Malonu, kad sulaukėme didelio aktyvumo – į anketos klausimus šiemet atsakė 87 proc. klinikų pacientų. Tokie skaičiai leidžia drąsiai teigti, kad tikrai žinome mūsų pacientų nuomonę apie „B. Braun“ dializės klinikų Lietuvoje darbą.
„Džiaugiamės, kad mūsų pacientai noriai dalyvavo apklausoje. Tai rodo, kad jiems tikrai svarbu jų sveikata, dializės kokybė ir personalo dėmesys. Klinikų darbuotojams ši apklausa – tai galimybė sužinoti, kaip jų darbą vertina pacientai, o administracijai – vertinga informacija apie tai, ką reikia tobulinti“ – sakė UAB „B. Braun Avitum“ direktorė Rasa Narkienė.
Dalis klausimų skirti klinikos aplinkai, higienos būklei vertinti
Apklausos klausimus galima sugrupuoti į kelias grupes. Dalimi jų siekta sužinoti pacientų nuomonę apie klinikų aplinką, jų tvarką, kitais – išsiaiškinti apie personalo darbą.
Į klausimą „ Ar tenkina pasirinkta klinika?“ esantys labai patenkinti ir patenkinti atsakė 98 proc. respondentų, į klausimą apie klinikos higienos būklę visi 100 proc. atsakė esantys patenkinti. Net 96 proc. atsakymų „labai patenkinti“ ir „patenkinti“ buvo gauta ir į klausimą „Ar tenkina procedūroms naudojama įranga?“.
Siekta išsiaiškinti pacientų nuomonę apie klinikų personalo darbą
Priežiūros profesionalumą labai teigiamai ir teigiamai įvertino 99 proc. respondentų, tokia pat dalis teigė, kad klinikos darbuotojai atidžiai jų išklauso, kad skiria jiems pakankamai laiko.
Apklausa taip pat norėta sužinoti, ar pacientai yra pakankamai informuoti apie gydymą, ar jiems aišku, kodėl skiriami vieni ar kiti vaistai ir pan. „Kaip įvertintumėte Jums suteikiamą informaciją apie Jūsų tyrimus, skiriamus vaistus, paaiškinimus, kaip ir kodėl gydytojas koreguoja gydymą?“ – atsakydami į šį klausimą 96 proc. pacientų pasirinko variantus „labai patenkinti“ ir „patenkinti“.
Panašiai respondentų nuomonės pasiskirstė ir atsakant į klausimą „Ar klinikos darbuotojai išaiškina Jums dalykus taip, kad suprastumėte?“ – „labai patenkinti“ ir „patenkinti“ buvo 97 proc. atsakiusiųjų.
Į klausimą „Ar klinikos darbuotojai išaiškina Jums dalykus taip, kad suprastumėte?“ labai teigiamai ir teigiamai atsakė 97 proc. respondentų. Tiek pat labai teigiamų bei teigiamų atsakymų sulaukė ir klausimai „Jeigu reikėjo susisiekti su klinikos darbuotojais per pastaruosius 6 mėnesius, ar tai buvo paprasta?“, „Ar Jus tenkina kiek esate įtrauktas į Jums taikomos priežiūros planavimą?“
„Atviri pacientų atsakymai mums yra labai svarbūs. Bendri apklausos rezultatai išryškina tobulintinas sritis ar opius klausimus, nes pagal pacientų atsakymus sprendžiame, kur investuoti pirmiausia, kokius procesus tobulinti, į ką atkreipti dėmesį. Labai džiaugiuosi, kaip pacientai gerai vertina personalo darbą. Aukščiausias darbuotojų įvertinimas atperka kasdienos sunkumus ir yra labai malonus gydytojams, slaugytojoms ir jų padėjėjoms. Dėkoju visiems mūsų darbuotojams, kad jų nuoširdaus darbo dėka pacientams „B. Braun“ klinikose atliekama aukštus kokybės standartus atitinkanti dializė, kad mūsų pacientai gali geriau jaustis“, – kalbėjo R. Narkienė.